'Biertje?' niet langer op de buis

Heineken gaat de reclamecampagne 'Biertje?' vervangen voor de nieuwe reclameslogan 'Serving the planet'. Dat heeft het bierconcern dinsdag bekendgemaakt op een persbijeenkomst in Amsterdam. De campagne ging eveneens dinsdag van start.

Volgens marketing manager Floris Cobelens van Heineken werd het tijd om de campagne 'Biertje?', die zes jaar geleden werd geïntroduceerd, te vervangen. “De Biertje?-campagne is erg succesvol geweest voor het bedrijf, maar achteraf beschouwd benaderde deze campagne bier te veel als een generiek product. Daar willen we met de nieuwe campagne Serving te planet verandering in brengen”, zei hij tegenover Distrifood.nl

Volgens Cobelens moet de nieuwe campagne evenals de vorige plezier uitstralen. “In alles wat we doen, maken we de wereld een beetje plezieriger.” Heineken koppelt achter de spots een minispotje met daarin een oproep om 'met mate te drinken'. 'Enjoy Heineken responsibly', is de daarbij gehanteerde leus.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!