Nederlander koopt weer meer via internet

De internetbestedingen van Nederlandse consumenten zijn vorig jaar gestegen tot 2,82 miljard euro. Dat is een stijging van 28 procent in vergelijking met 2005.

Dat blijkt uit het jaarverslag van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, Thuiswinkel.org. De groeiende populariteit wordt vooral gevoed door het gemak van bestellen, betalen en ontvangen. Ook zijn de prijzen van webwinkels vaak aantrekkelijker.

Nederlanders boeken vooral reizen op internet. De consument gaf vorig jaar 1,18 miljard euro uit aan vakanties. Ook elektronica en witgoed worden veel via internet gekocht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!