Gerard Joling gaat de lucht in

De Nederlandse zanger en tv-bekendheid Gerard Joling wordt een vuurpijlmerk.

Het bedrijf Eveco Vuurwerk heeft in China honderdduizend vuurwerkpakketten besteld met de bedoeling die te vermarkten onder de naam 'Maak me gek', de titel van een recente hit van de zanger. De pakketten moeten 79,95 euro per stuk gaan kosten.

De directie van het vuurwerkbedrijf zegt in NRC.next dat niet eerder een artiest een eigen vuurwerklijn naar zich vernoemd heeft gekregen. Eveco overweegt nu ook vuurwerklijnen van andere populaire zangers te verkopen. De directie noemt ook Hilbrand Nawijn als persoon 'waarmee je een mooi knalpakket zou kunnen samenstellen'.

In het 'Maak me gek'-pakket zijn verder een handboek, een grote poster, en een kalender met alle singles van Joling inbegrepen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!