C1000 heeft profijt van pannenactie

Supermarktketen C1000 heeft in het tweede kwartaal voordeel weten te halen uit een actie met pannen van het merk BK. Door de aanzuigende werking van de stunt behaalde de C1000-winkels gemiddeld 2,6 procent meer omzet. Dat liet Schuitema, moederconcern van C1000, donderdag weten.

Ondanks de stijging van de gemiddelde weekomzet, bleef de absolute omzetstijging van C1000 in de driemaandelijkse periode beperkt tot één procent. Dat kwam doordat het aantal winkels per saldo afnam met zeven naar 451 vestigingen. De omzet kwam uit op 972 miljoen euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!