‘We mijden een discountuitstraling’

In het julinummer van RetailTrends een interview met Tom de Wit en Gijs Metz, de directie van FACO / DIO. “Als het om de prijsperceptie gaat, mag je in de ogen van consumenten nooit duurder zijn dan je concurrent. In supermarktland heb je service-concepten. Wij zien onszelf als service-drogist. Sterke prijsdalingen hebben we dus gevolgd om consumenten een prijsveilig gevoel te geven. In retail moet je je nooit onderscheiden op je zwakken punten. Wij communiceren dus niet dat we de goedkoopste zijn. Ook mijden we een discountuitstraling.”

Lees er meer over in het julinummer van RetailTrends. Een jaar-of gratis proefabonnement? Klik hier

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!