Heineken introduceert vrouwenbiertje

Bierbrouwer Heineken komt met een nieuw drankje, speciaal gericht op vrouwen. Het biertje van cider, gerstemout en sprankelend water heeft een alcoholpercentage van vijf procent.

Het nieuwe drankje, Charli genaamd, is volgens de bierbrouwer 'hét alternatief voor bier en wijn'. Charli is er speciaal voor mensen die niet van bier houden en de kwaliteit van wijn niet helemaal vertrouwen, aldus Heineken.

De bierbrouwer test het drankje tot eind oktober in zeventien cafés in Deventer en Amsterdam. Heineken hoopt Charli voor de zomer van 2008 landelijk te introduceren. Vanaf vrijdag is het drankje verkrijgbaar op zowel tap als op de fles, zo maakte Heineken dinsdag bekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!