Unilever verkoopt Boursin

Unilever wil de Franse kaasdivisie Boursin verkopen. De fabrikant, bekend van onder meer Calvé, Bertolli en Ola, doet dit omdat het merk niet meer past in de merkenportefeuille.

“Het is een prima merk, winstgevend en met goede groei, maar het past niet meer bij onze kerntaken". Hoeveel Unilever voor de kaasdivisie, waar ongeveer 150 mensen werken, wil hebben, kon de woordvoerder niet zeggen. “We willen een goede prijs.” Of er zich al een koper heeft aangemeld, is niet bekend. Er zijn volgens de woordvoerder geen verdere verkopen aan te kondigen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!