Runnersworld richt pijlen op nieuwe doelgroepen

De sportkledingketen Runnersworld is aandachtig op zoek naar nieuwe doelgroepen. Lopen in de sport gaat verder dan hardlopen alleen, zo vindt de formule.

Runnersworld richtte zich altijd op de groep serieuze hardlopers, maar sinds kort richt Runnersworld zich meer op de wandelaar. Het feit dat wandelen een groeimarkt is en er een verbinding is met hardlopen, is voor Runnersworld reden geweest om hier de aandacht op te richten. Runnersworld wil de nummer 1 in lopen blijven, zoals ook de pay-off van het bedrijf luidt. In de vestigingen van Runnersworld wordt uitgebreid aandacht besteed aan communicatie met de nieuwe doelgroepen.

Het aantal vestigingen groeit nog steeds. Onlangs ging de 21ste vestiging open in Hoorn. Ook wordt gewerkt aan uitbreiding van de vloeroppervlakte bij bestaande filialen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!