Bol.com wint gouden Emma

Twee concerns zijn de grote winnaars van de gouden Emma’s (E-mailmarketing Awards). E-tailer Bol.com en wasmiddelenproducent Unilever wonnen de jaarlijks terugkomende prijs.

De prijzen werden donderdag tijdens de zesde editie van de ‘E-mailmarketing Conferentie’ uitgereikt door juryvoorzitter Marc Borgers. Vliegmaatschappij Transavia.com won zilver. Grolsch (Bier mag weer gezien worden) en VNU Exhibitions (De digitale relatiekaart) namen een bronzen Emma in ontvangst.

De jury was unaniem over het digitale magazine Bomvol van Bol.com. “Een bijzonder vernieuwend innovatief concept. Lezers kiezen zelf de leesvolgorde en de onderwerpen waarin ze geïnteresseerd zijn. Dé overtreffende trap van digitale informatie. Ook qua creativiteit is het magazine erg goed, zowel qua design en opmaak, maar ook qua concept. Een terechte winnaar”, aldus de jury.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!