Nimco House opent 70 nieuwe schoenwinkels

Nimco House vierde in 2004 het 100 jarig bestaan en heeft grootse plannen. Zo wil de schoendetaillist de huidige formule compleet restylen en het aantal winkels in enkele jaren tijd uitbreiden van 30 naar ongeveer 100. Behalve de winkels heeft de organisatie ook een groothandelsorganisatie met het eigen merk: Xsensible.Om alle groeiplannen te kunnen realiseren wordt door Nimco House een tweede formule opgestart. Ook is er met ACA een overeenkomst gesloten om de nieuwe automatisering van Nimco op poten te zetten. Het gaat hier onder meer om Navision voor het hoofdkantoor en Retailium OpenStore voor de winkels. Tevens wordt er een e-mail correspondentie met de filialen opgezet en worden voorzieningen getroffen voor het uitwisselen van standaardformulieren. ACA telt 115 werknemers en is gespecialiseerd in soft- en hardware voor retailers in de modebranche. De automatiseerder heeft ongeveer 2.000 retailers met 6.000 winkels in het klantenbestand.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!