H&M opent jongerenwinkel

Hennes en Mauritz start een Divided-conceptstore op het Leidseplein in Amsterdam. Het merk Divided richt zich op jongeren tussen de 18 en 25 jaar. De winkel is op uitgaansavonden tot tien uur open, waardoor de kledingketen hoopt jongeren beter te bereiken.

H&M ziet het openen van conceptstores als één van de manieren groei te blijven realiseren in de steden. Eerder opende het concern op Schiphol een filiaal dat uitsluitend acessoires verkoopt en in Maastricht en Den Haag staan winkels gericht op beauty.

De Divided-winkel is de eerste in Nederland. Eerder dit jaar opende H&M Divided stores in Denemarken, Zweden en deze week een in Athene.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!