‘We willen lokaal de beste supermarkt zijn’

Supermarktketen Super de Boer heeft plannen om lokaal de beste te worden. Dat zegt Eric Leebeek, directeur inkoop en marketing bij Laurus.

De supermarktketen zal er niet meer in slagen de allergoedkoopste van Nederland te worden, zo beseft Leebeek: “Voor wat betreft prijs zoeken we een positionering die zo dicht mogelijk tegen de marktleider aan zit”. Het concern wil wat betreft toegevoegde waarde uitblinken in alle opzichten: in campagnetermen, in assortiment en doelgroepenbenadering. Leebeek hoopt in de toekomst groei te bewerkstelligen met het up-to-date brengen van het versaanbod. Later kan dan nog gekeken worden naar non-food.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!