Verdienen met wellness

Het afgelopen jaar is er veel gezegd en geschreven over wellness en well-being. Men is geïnspireerd door allerlei nieuwe inzichten en visies over gezondheid, milieu, voeding en verantwoord ondernemen. Hierdoor is het bewustzijn bij de consument en bedrijfsleven sterk toegenomen. Door gebruik te maken van veel internationale en lokale studies laat Nielsen zien welke gevolgen dit heeft voor de markt.

Meer lezen over de stand van zaken omtrent wellness en well being en de toepassing daarvan in retail? U kunt het lezen in het decembernummer van RetailTrends. Een jaar- of proefabonnement op RetailTrends? Klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!