Vroom & Dreesmann vernieuwt website

Internetbureau Strawberries is door V&D geselecteerd om in samenwerking met it-adviesbureau Magnus de strategie van de nieuwe V&D-website te bepalen. Dat heeft Strawberries maandag bekend gemaakt.

Strawberries neemt de voorkant van de nieuwe V&D-website voor haar rekening: het communicatieconcept, het ontwerp en de front-endapplicatie. De achterkant van de website - de technische, logistieke en procesmatige inrichting van de back-office - zal uit de koker van Magnus komen.

V&D heeft grote ambities met de nieuwe website: het bedrijf hoopt op een substantiële impuls in zowel omzet als winst. Naast de website krijgen ook de winkels van V&D een nieuwe uitstraling. In september opende het warenhuis in Amsterdam het eerste vernieuwde filiaal, gevolgd door de opening van een nieuw filiaal in Doetinchem in november.

Klik hier voor het persbericht

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!