Zeeuws Meisje’ blijft in dienst bij Unilever

‘Vier jaar geleden maakte Unilever bekend om vele merken, waaronder Zeeuws Meisje, te stoppen. Van Zeeuws Meisje werden vorig jaar echter nog 11,3 miljoen pakjes en kuipjes boter verkocht, zonder dat er reclame voor gemaakt is. De directie van Unilever heeft daarop besloten het merk Zeeuws Meisje te blijven voeren. “Het blijft een sterk merk. Bij ‘Geen cent te veel hoor!’ denkt iedereen aan haar. Indertijd was het een logische stap ermee te stoppen. Met de huidige marktsituatie is het beter het merk te handhaven”, zegt CEO Harry Brouwer van Unilever Bestfoods.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!