Replay mikt op Verre Oosten

Replay wil binnenkort winkels openen in Hongkong, Japan, China en Zuid-Korea. Dat heeft directeur Marco Bortoletti gezegd tegen het Duitse vakblad Textil Wirtschaft.

De groei in het Verre Oosten moet de vertraging van de groei van het Italiaanse jeansmerk op de thuismarkt compenseren. Zo moeten de komende jaren zo’n dertig winkels geopend worden in China.

In Italië staat de omzet onder druk, waardoor de totale omzet van het bedrijf licht is gedaald. De omzet ligt nu op ongeveer 350 miljoen euro. Om de omzetgroei nog meer te stimuleren gaat Replay de licenties uitbreiden. Voorts start het merk met horloges en sieraden en komt er een parfum op de markt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!