Antirimpelcrème succes bij Aldi

De filialen van Aldi in Groot-Brittannië kunnen de vraag naar antirimpelcrème nauwelijks aan. In een paar maanden tijd steeg de verkoop van de potjes van 890 stuks tot gemiddeld twintigduizend per week. De crème is verpakt in potjes van 50 ml en kost 2,50 euro.

Een woordvoerder van Aldi UK zegt in het Engelse dagblad The Daily Mail de stormloop op de crème te begrijpen, omdat uit een test van de Duitse Consumentenbond bleek dat de antirimpelcrème van de discounter van topkwaliteit is. Ook een test van het Britse tijdschrift Woman’s Own met tweeduizend vrijwilligers wees de crème als beste aan. In Nederland is de crème te krijgen onder de namen Lacura en Biocura.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!