Albert Heijn verlaagt prijzen van biologische producten

Gedurende de komende twee weken worden alle biologische versproducten van Albert Heijn met 25% korting verkocht. Daarnaast worden van 25 biologische producten de consumentenprijzen structureel 5 tot 35% lager. Met deze prijsverlagingen wil Albert Heijn haar biologische producten extra aantrekkelijk maken voor de klanten. In Nederland wordt biologisch voedsel steeds populairder. In 2004 steeg de omzet in biologische producten met 5% ten opzichte van 2003. Supermarktketen is in Nederland de grootste aanbieder van biologische producten. Met haar 250 biologische voedingsproducten heeft Albert Heijn een marktaandeel van 70%.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!