Nederlanders kooplustiger met Pasen

Nederlanders geven steeds meer uit aan paasinkopen. Volgens het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL), de brancheorganisatie van de supermarkten, zullen de uitgaven dit jaar oplopen tot ruim 680 miljoen euro. Dat is ruim veertig miljoen euro meer dan vorig jaar en tachtig miljoen meer dan twee jaar geleden.

Het lijkt erop dat Pasen steeds meer een eetfeest wordt, zoals kerst. In 2007 besteedden consumenten zo'n 835 miljoen euro aan kerstinkopen. Volgens een woordvoerster van het CBL ‘gaat het met Pasen ook die kant op’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!