Unive blijft met winkel persoonlijk in contact met klant

Unive Het Platteland opende onlangs een nieuwe verzekeringswinkel in Deventer om zo persoonlijk in contact te blijven met de klant. `Het onpersoonlijke contact via internet geeft geen enkele binding met de klant. De kans dat deze gaat shoppen bij de concurrent is groot. Als organisatie moet je je afvragen wat dit je dan brengt`, zei algemeen directeur Jan Kamp bij de opening. De verzekeringswinkel straalt een grote mate van klantvriendelijkheid uit met onder meer een koffiehoek, leestafel en internetplek. Verenigingsrelaties mogen de ruimte gebruiken voor het houden van hun vergaderingen, waartoe een tribune geplaatst is. Deze wordt ook door Unive zelf gebruikt voor het houden van presentaties over financiele producten en marktontwikkelingen.Hoewel Unive veel waarde hecht aan persoonlijk contact met de klanten, speelt de verzekeraar ook nadrukkelijk in op internet. `Anno 2005 hebben wij te maken met een stevige doorstart van de internetmogelijkheden. De consument weet steeds vaker gebruik te maken van dit medium. Hij wil op korte termijn dingen regelen`, aldus Kamp.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!