Djumbo moet naamsbekendheid Jumbo vergroten

Supermarktketen Jumbo heeft een nieuwe methode bedacht om de naamsbekendheid te vergroten: het concern wil met de meidengroep Djumbo de hitparades gaan bestormen. De eerste hitsong van Djumbo, dat enigszins is gemodelleerd naar de Belgische meidengroep K3, zou in november 2004 in de hitlijsten moeten staan. In die maand wordt namelijk de jaarlijkse Jumbo Festatie gehouden. Als Djumbo daadwerkelijk uitgroeit tot een succes, zullen in de toekomst onder meer cd`s, etuis, make-up en andere prullaria van de popgroep bij de Jumbo-supermarkten verkocht gaan worden. Het is voor het eerst dat een Nederlandse supermarktketen een popgroep inzet als marketinginstrument. Volgens directeur communicatie- en formulebeleid Colette Cloosterman-van Eerd is dit een goede manier om de klant `op een andere, luchtige manier kennis te laten maken met de Jumbo-supermarkten`. Djumbo, dat wordt gevormd door drie medewerksters van de Jumbo-vestigingen in Goes, Arnhem en Sint-Michielsgestel, heeft onlangs haar eerste tv-optreden verzorgd bij Fox Kids. De officiele voorstelling aan het publiek zal plaatsvinden tijdens de Jumbo Festatie in de Brabanthallen in Den Bosch.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!