Kruidvat wijzigt reclamestrategie

Drogisterijketen Kruidvat slaat wat betreft haar reclame-uitingen een nieuwe weg in. Daartoe heeft het bedrijf reclamebureau BeyenMeyer in de arm genomen.

Voor de pitch werden in totaal vijf bureaus benaderd en uiteindelijk hebben drie bureaus meegedaan. “De keuze voor BeyenMeyer is ingegeven door de creativiteit in de voorstellen en het strategisch inzicht in onze branche”, aldus Linda Alblas, directeur marketing en winkelformule van Kruidvat.

Beyenmeyer, dat onder meer voor Dirk van den Broek en Hans Anders werkt, begint rond de zomer met de ontwikkeling van een nieuwe campagne voor Kruidvat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!