Groei biologisch blijft achter

Nederland doet het wat betreft biologische voeding in Europees verband niet slecht, maar een marktaandeel van vijf procent is nog ver weg. De vraag blijft hoe consumenten kunnen worden verleid méér bio te kopen. Johan Bakker van het Landbouw Economisch Instituut (LEI) en Alexander Arbouw en Heleen Snelting van onderzoeksbureau IRI stellen voor het niet meer te hebben over ‘duurzaamheid’, maar over lekker, gezond, traditioneel en authentiek.

Het gehele researchverhaal over biologisch is te lezen in het meinummer van RetailTrends, dat vrijdag verschijnt.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!