It’s maakt weer winst

Na tijden van kwakkelen, maakt elektronicaketen It’s weer winst. Dit komt volgens topman Philippe Smit doordat het nieuwe management niet alleen inzet op lagere prijzen, maar ook oog heeft voor de wensen van klanten.

Zo worden per deze week de producten ook in de avonduren bezorgd. "Klanten hoeven dan geen extra vakantie op te nemen om thuis te zijn als de wasmachine of het plasmascherm arriveert", aldus Smit in de Telegraaf.

De It’s-Topman ziet een polariserende trend aftekenen in de retail. "Het gaat of om de laagste prijs of om de winkel die de wensen en behoeften van klanten het best ziet. Wij willen allebei vertegenwoordigen."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!