Albert Heijn wil imago verbeteren

Supermarktketen Albert Heijn bindt de strijd aan met het groeiende negatieve imago rondom de prijzenoorlog. Inmiddels zijn 2000 medewerkers van de afdelingen kaas- en vleeswaren getraind om de productvoorlichting en service aan de klanten te verbeteren. “Prijsverlagingen hebben in de media een negatieve klank gekregen, alsof de service, keuze en kwaliteit van onze producten achteruit zouden gaan. We willen benadrukken dat we al deze aspecten belangrijk vinden. De deli- en kaasafdeling is bij uitstek een afdeling waar de klant graag geadviseerd wordt. We willen hiermee de service naar klanten vergroten”, legt woordvoerster José Mes namens Albert Heijn uit. Volgens Mes is er geen sprake van een charme-offensief, maar past deze vernieuwing in het huidige beleid van Albert Heijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!