Pepsi pompt miljoenen in restyling

PepsiCo steekt de komende drie jaar 1,2 miljard dollar in veranderingen aan zijn merken. Ook het wereldwijde Pepsi-logo moet het veld ruimen. Dat meldt de Beverage Digest, aldus MarketingTribune.nl.

“Elk aspect van onze merkpropositie van sleutelmerk Pepsi en andere koolzuurhoudende dranken gaat op de schop. Hoe ze eruit zien, de verpakking, de merchandising op de planken en hoe ze de klanten aanspreken”, zegt ceo Indra Nooyi van PepsiCo.

De witte band in het bekende Pepsi-logo krijgt een serie lachebekjes. Een glimlach karakteriseert Pepsi en een grijns is bedoeld voor Diet Pepsi. Een lach is gereserveerd voor Pepsi Max.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!