'In retail ben je nooit klaar'

Tony DeNunzio ging twee jaar terug uitvoerig in op de positie van de -toen nog- twaalf winkelformules en op die van het moederconcern zelf. Medewerkers moesten weer trots worden op het bedrijf, stelde de topman van Maxeda. Trots die met de 'passion to serve' -filosofie ook op de consument zou overslaan. Twee jaar later kan Maxeda de vruchten plukken van het ingezette beleid. "In een economisch zeer uitdagende periode kunnen we ons dubbel en dwars bewijzen."

Het gehele interview met DeNunzio is te lezen in het novembernummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier 
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!