Grootste boekencampagne van start

De stagnerende boekenmarkt moet met de grootste marketingcampagne voor het boek weer nieuw leven ingeblazen worden. De vrijdag gestarte campagne brengt boeken onder de aandacht aan de hand van zes korte commercials met Wim T. Schippers als achtergrondstem, aldus Marketing Tribune.

De campagne wordt gefinancierd door Groep Algemene Uitgevers (GAU), brancheorganisatie voor de boekhandel de Koninklijke NBb en logistieke dienstverlener in het boekenvak het Centraal Boekhuis. De spots hebben als thema Sinterklaas. Na 6 december neemt de campagne een andere vorm aan, maar de boodschap blijft onveranderd.

De twee spotjes zijn te bekijken via YouTube. Klik daarvoor hier en hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!