Super de Boer wint Gouden Pauw

Supermarktketen Super de Boer sleepte gisteravond de Gouden Pauw in de wacht. Het bedrijf won deze Benelux POP Award voor haar instore marketing inspanningen. Dat meldt het concern in een persbericht.

De keten won de prijs voor het instore concept ‘Goed Idee!’. Dit meubel is ontwikkeld samen met Boost Media. In het juryrapport prees de jury de innovatieve en interactieve manier waarop de supermarktketen haar producten presenteert aan klanten.

“We zijn zeer blij met deze overwinning,” aldus manager formule-ontwikkeling Jet Levi van Super de Boer. “Zowel consumenten als ondernemers zijn erg enthousiast over dit concept. Het concept brengt veel reuring op de winkelvloer en uit consumentenonderzoek blijkt dat klanten die daadwerkelijk met de nieuwe producten in aanraking komen, op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken om weer eens wat anders te kopen.”

De Benelux POP Awards worden jaarlijks uitgereikt door POPAI Benelux, netwerk voor instore communicatieprofessionals. Een vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van onder meer retailorganisaties, fabrikanten, marketeers en reclamebureaus, beoordeelt uiteindelijk de genomineerde concepten op acht criteria: ontwerp, aanpassing van het artikel, communicatiewaarde, effectiviteit, constructie, ruimtegebruik, creativiteit en innovatie.

Een totaaloverzicht van retailers die een Gouden, Zilveren of Bronzen Pauw hebben gewonnen is te lezen in de decembereditie van RetailTrends. Deze is vanaf volgende week verkrijgbaar.
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier

Voor het volledige persbericht, klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!