Replay trekt aandacht Chinezen met boot

Replay wil voet aan Chinese wal zetten met een varende pop up-store. De boot voer in oktober ter promotie van de komende winkelopeningen van het modemerk langs alle hotspots in Shanghai. Volgend jaar doet de ‘winkel’ nog acht steden aan. Dat meldt Textilia.nl.

De opening van de ‘pop up-boot’ ging gepaard met een groot feest, waarvoor diverse Chinese bekendheden waren uitgenodigd.

De pop up store is een kubus van zes bij zes meter en geheel bedekt met bamboe. Ook van binnen is de ‘winkel' ingericht met natuurlijke materialen zoals hout, steen en boomschors. De wintercollectie 2008/2009 is er verkrijgbaar.

Begin dit jaar maakte het merk bekend in de komende drie jaar dertig winkels in China te willen openen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!