Henk Schiffmacher ontwerpt voor Leen Bakker

Leen Bakker heeft tatoeëerder/kunstenaar Henk Schiffmacher gestrikt voor een productlijn. De meubelwinkelketen verkoopt de producten in het kader van het thema 'Liefde en Tulpen' vanaf deze week.

De lijn bestaat onder meer uit kunstzeefdrukken, vazen, koppen en schotels, mokken voor het Senseo-apparaat, kussens en dekbedovertrekken. Het ontwikkelingstraject van deze productenlijn heeft ruim anderhalf jaar in beslag genomen.

In het decembernummer van RetailTrends een interview met Leen Bakkers directievoorzitter Jan Ferwerda en formulemanager Manon Eijffinger. Nieuwsgierig? Neem een jaarabonnement op RetailTrends of vraag een proefnummer aan via sales@retailtrends.nl.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!