Man laat het afweten in kerstkeuken

Het kerstdiner is vooral een vrouwending. Dat blijkt uit het onderzoek ‘Hoe eet Nederland met kerst’ dat is uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van Albert Heijn. De vrouw doet in 78 procent van de Nederlandse huishoudens de voorbereidingen voor het kerstdiner. Zij kiest, koopt en kookt.

Het driegangenmenu staat stipt op één, gevolgd door gourmet, steengrill en kaas- of vleesfondue. 85 procent van de Nederlanders schenkt wijn tijdens het kerstdiner.

Topdrukte in de supermarkten is te verwachten op dinsdag 23 december. Gemiddeld geeft de Nederlander 85 euro uit aan kerstboodschappen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!