Jongeren laten Aldi en Lidl links liggen

Jonge consumenten lopen niet snel binnen bij de discounters Aldi en Lidl. Uit onderzoek van Gfk blijkt dat met name jongeren met een inkomen van meer dan 1500 euro netto per maand de prijsvechters links laten liggen.

Voor Aldi geldt dit nog sterker dan voor Lidl, blijkt uit de cijfers. Jumbo, daarentegen, is onder jongeren de populairste supermarktketen. Daar staat tegenover dat ouderen hun boodschappen niet bij Jumbo doen. Behalve Jumbo doen ook Albert Heijn en C1000 het goed bij klanten onder de 35 jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!