Golff geeft assortiment C-merken nieuwe impuls

Golff gaat meer de nadruk leggen op C-merken. De Golff-supers willen in de strijd met de discounters het assortiment C-merken een nieuwe impuls geven. De supermarkten hebben vooral binnen de versafdeling diverse nieuwe C-merkproducten toegevoegd, waardoor het assortiment nu uit meer dan 300 stuks bestaat. Tweederde van het assortiment is kruidenierswaren en eenderde (semi-)vers, aldus formulemanager Wim Junte. De herpositionering van het C-merk vormt een onderdeel van de `Sl!m`-campagne. Deze campagne richt zich niet alleen op de C-merken, maar op het hele assortiment. In de winkels is een blauwe route aangelegd langs de zogenoemde Sl!m-aanbiedingen. Met blauwe borden, biljetten en schapkaarten wordt de aandacht op de C-merken gericht. De A-merken worden in combinatie met een fancy-label gepresenteerd. In de folder is een aantal pagina`s gereserveerd voor het C-merkassortiment.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!