De Bijenkorf pakt huisstijl aan

Warenhuisketen de Bijenkorf gaat de huisstijl flink onder handen nemen. De beslissing betekent onder meer na vijftig jaar het einde van de plastic tas met de lichtgrijze zeshoekjes. Dat meldt FashionUnited.

Niet alleen de draagtas moet er aan geloven. Ook de klantenkaart, verpakkingen, het logo en het huisblad ontkomen niet aan de restyling. Nieuwe hoofdkleuren zijn honinggeel, nightblue, wit en zilver. Het huidige blauw verdwijnt uit de winkels en van de klantenkaart.

De draagtassen zijn voortaan van duurzaam papier met daarop een grote zeshoek. De wijzigingen zullen de komende periode stapsgewijs worden doorgevoerd bij de vestigingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!