Retail never sleeps in Hongkong

De Oosterse beschaving, honderd jaar Engelse invloed en het feit dat het al jarenlang de ‘Gateway to China’ is, maken van Hongkong een bijzondere metropool. Een wereldstad waar een buitengewoon interessant retaillandschap is ontstaan. Marketingconsultancybureau InnoBrands maakte met een groep retailprofessionals een studiereis naar deze stad. Directeur/ eigenaar Richard Wermelink tekende voor het verslag, dat te lezen is in het maartnummer van RetailTrends. 

Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!