Vlaggetjesdag in gevaar door afhaken sponsors

Het is moeilijk om de financiering van Vlaggetjesdag rond te krijgen. Dat heeft organisator Arie Kleijn van het evenement dat jaarlijks de komt van de Hollandse Nieuwe haring aankondigt gezegd tegenover Omroep West.

Bedrijven die in het verleden het traditionele evenement in Scheveningen sponsorden zijn nu terughoudend met het geven van geld. Dat komt volgens Kleijn deels door de economische crisis.

Op dit moment wordt gewerkt aan een afgeslankte versie van Vlaggetjesdag. Er zijn enkele tonnen sponsorgeld nodig. Mocht het niet rondkomen met de sponsors dan wordt het evenement helemaal afgeblazen omdat Vlaggetjesdag volgens Kleijn wel een 'volwaardig' feest moet zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!