H&M ziet identieke omzet drie procent dalen

Hennes & Mauritz (H&M) heeft in de maand maart de omzet van winkels die langer dan een jaar open zijn, de identieke omzet, met drie procent zien dalen. De totale omzet van het Zweedse detailhandelsconcern steeg in maart met zes procent.

Analisten gepolst door Dow Jones Newswires hadden gerekend op een afname van de identieke omzet van 0,3 procent een toename van de totale omzet van 9,6 procent. In dezelfde maand een jaar geleden daalde de identieke omzet met acht procent en steeg de totale omzet met drie procent.

In de maand februari 2009 daalde de identieke omzet met acht procent en klom de totale omzet met één procent. Het aantal filialen bedroeg per 31 maart 2009 1767 tegen 1546 een jaar geleden. De omzetcijfers over april zullen op 15 mei 2009 bekend worden gemaakt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!