Plaza komt met nieuw broodjesconcept

Cafetariaketen Plaza van horecagroothandel Sligro introduceert een nieuw broodjesconcept. De klant kiest zelf de broodsoort en het beleg. Het lijkt op Subway, maar dan net een tikkeltje anders, omschrijft Snackkoerier de formule, die vanaf juni operationeel wordt.
“We laten de gast in vier stappen zelf zijn broodje samenstelden”, zegt formulemanager Arthur Huijbregts. “Eerst kiest deze een broodje, dan het beleg, daarna eventueel de rauwkost en dan een saus of dressing. Ik denk dat we de eerste cafetariaketen zijn die broodjes op deze manier gaan aanbieden.”

Ook de franchisenemer kan kiezen voor verschillende vormen. Het concept is er in een smalle, middelgrote en grote uitvoering. “Voor ondernemers die op een A1-locatie zitten is de grote uitvoering interessant. Een buurtcafetaria zal beter uitzijn met de smalle uitvoering.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!