Markt wil ook koopavonden en koopzondagen

De Nederlandse bond voor marktkooplieden wil de markt nieuw leven inblazen door koopavonden en koopzondagen in te voeren. Vooral jongeren en tweeverdieners moeten zo de weg naar de markt weer terugvinden. De actie is nodig, want de omzet van de marktkooplieden loopt met zo’n 7% per jaar terug. Volgens Henk Achterhuis van de Centrale Vereniging voor Ambulante Handel wordt het omzetverlies veroorzaakt door de aanhoudende prijzenoorlog tussen de supermarkten en het huidige economische klimaat. “Ook wij merken het dat de consument de hand op de knip houdt”, aldus Achterhuis.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!