Albert Heijn beperkt gratis producten

Supermarktketen Albert Heijn heeft de regels rondom de zogenaamde ‘Laagste Prijs Campagne’ bijgesteld. Dat meldden diverse media afgelopen weekend.

Op enkele producten garandeert AH goedkoper te zijn dan welke concurrent dan ook. Als een klant kan aantonen dat een andere supermarkt het product goedkoper aanbiedt, krijgt de klant bij Albert Heijn zijn geld terug en een appeltaartje. Daar is nu paal en perk aan gesteld: het aantal te vergoeden producten is gemaximeerd op zes.

Bij onder meer bier en snoep bleek AH namelijk duurder dan enkele andere supermarkten, wat zorgde voor een run op die producten. “Met name in Eindhoven, daar hebben enkele studenten direct zo veel mogelijk ingeslagen” , zegt een woordvoerder van de supermarktketen. Bovendien werden op internet tips uitgewisseld waar wat te kopen. 

Lees ook: Brand heel even gratis bij AH

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!