Aldi beste Britse formule

Aldi is de beste formule van Groot Brittannië. Dat heeft vakblad The Grocer bekendgemaakt.

Volgens de jury heeft Aldi de titel verdiend omdat de supermarktketen binnen korte tijd de marktleiders schrik heeft aangejaagd. Aldi snoepte met succesvolle acties gekoppeld aan goede kwaliteit van de producten in 2008 marktaandeel af te van grote namen als Asda en Tesco.

Dat Tesco ging schuiven met zijn aanbiedingen en zich ging focussen op budgetproducten is volgens de jury de verdienste van Aldi. Ook introduceerde Aldi in 2008 zijn eerste tv-commercial in de UK. Daarnaast is de term ‘het Aldi-effect’ inmiddels gemeengoed in de Britse media. De omzet van Aldi in de UK steeg in 2008 met twintig procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!