Strenge regels voor verkopers Esprit-kleding

Modemerk Esprit gaat strengere eisen stellen aan winkeliers die kleding van het merk verkopen. Dat maakte het bedrijf vorige week bekend tijdens een persconferentie in Ratingen, zo meldt Fashion United.

Volgens Esprit is de aanpassing nodig om de kwaliteit van het merk te waarborgen en zelfs te verbeteren. Niet alleen winkels, ook online-aanbieders van Esprit moeten aan een bepaalde standaard voldoen op het gebied van service, retouren en levertijden. "We willen het imago van Esprit beschermen", legt Wholesalemanager van Esprit Europa Henning Gerbaulet uit in een persbericht. "We moeten voorkomen dat het merk zonder onze medeweten of toestemming bij outlets terechtkomt of wordt aangeboden op internet."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!