‘We zijn gegroeid in ons retaildenken’

Het Brabantse dorpje Lithoijen is niet de eerste locatie waar je aan denkt om een baby- en kinderzaak te openen. Toch startten Dick & Rona de Hommel hier veertien jaar geleden hun winkel. Inmiddels mag de Kindercompagnie gerekend worden tot een landelijk begrip, dat door het winnen van de Retail Jaarprijs voor Beste Zelfstandige Winkel afgelopen november nog eens is bevestigd.

In het concept staan klantvriendelijkheid en het bieden van inspiratie en beleving bovenaan. Rona: “We willen klanten een totaalbeleving bieden waar ze inspiratie kunnen opdoen voor hun baby- en/of kinderkamer. Het klanten naar de zin maken –zowel de ouders als de kinderen – is voor ons het allerbelangrijkste. Dat doen we enerzijds door te zorgen voor een prettige, ongedwongen sfeer, waarin volop ruimte is om zelf een bepaalde woonstijl te ontdekken. Anderzijds staan onze medewerkers altijd paraat om advies te geven en klanten wegwijs te maken in alle keuzemogelijkheden. We dragen hen bij dat ze een actieve en enthousiaste houding uitstralen en dat ze zich snel inleven in wat een klant verwacht.”

Het gehele interview is te lezen in het augustusnummer van RetailTrends, dat donderdag verschijnt. Een gratis proefnummer? Stuur een mail naar sales@retailtrends.nl. Voor een jaarabonnement op RetailTrends klikt u hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!