Blue Blood stelt prijzen flink bij

Jeansmerk Blue Blood gaat de prijzen van zijn spijkerbroeken met zo’n dertig tot veertig procent verlagen. Het label hoopt zo te kunnen groeien, aldus Fashion United.

De forse prijsverlaging is mogelijk door de de productie van de jeans te verplaatsen van Tunesië naar China. De kwaliteit van de jeans blijft hetzelfde, meent oprichter Steve te Pas. “We gaan nul concessie doen aan de kwaliteit en het imago van de producten. Veel mensen zullen zich verbazen over de prijs/kwaliteitverhouding.”

Het hoofdkantoor van Blue Blood verhuist naar New York, waar ook de designafdeling wordt gevestigd.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!