Chasin’ lanceert online guerrilla store

Jeansmerk Chasin’ start vandaag met een online guerrilla store. De store dient als ondersteuning van de landelijke campagne Lust for Jeans, zo heeft Chasin’ laten weten in een persbericht.

De bestaande Chasin’ website wordt gedurende de campagneweken overgenomen door de Lust for Jeans guerrilla store. ‘Het idee voor dit concept sluit naadloos aan op de leefwereld van de Chasin’ consument; jonge, mannelijke jeans lovers’, stelt het jeansmerk.

De bezoeker kan in de online guerrilla store onder meer lezen over de achtergrond van de campagne en campagnefoto’s uploaden naar social networks (Hyves). Ook kan de consument tijdens de campagne periode op chasin.com een beperkt aantal stuks van de Chasin’ collectie kopen. Voorts nodigt het merk consumenten uit een foto te uploaden in hun favoriete Chasin’ kledingstuk. Wekelijks wordt er een winnaar met de beste foto worden uitgeroepen.

De online guerrilla store draait van 8 september tot 5 oktober.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!