Consument blijft kleding kopen

Ondanks de economische crisis blijft de Nederlandse consument kleding kopen. Dit blijkt uit een enquête  van stopdecrisis.nl, zo meldde De Telegraaf maandag.

Bijna de helft van de 1325 respondenten geeft tot 100 euro per maand uit aan nieuwe kleding. Zeven procent van de ondervraagden vult de kledingkast maandelijks met kleding van tussen de honderd en tweehonderd euro.

Een kleine zes procent van de deelnemers geeft tijdens de crisis maandelijks meer dan driehonderd euro uit aan nieuwe kleding. Tot slot geeft 38 procent aan dat zij tijdens de huidige recessie geen geld over hebben voor nieuwe kleding.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!