Gap zet opnieuw in op expansie

De Amerikaanse moderetailer Gap wil zijn internationale expansie nieuw leven inblazen. Zo heeft Gap plannen winkels te openen in China en komt er een webwinkel voor klanten in het Verenigd Koninkrijk en Canada.

Daarnaast gaat de keten onderzoeken hoeveel winkels er in de markten waar zij reeds winkels heeft, zoals het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Japan, bij kunnen komen. Bovendien denkt het bedrijf aan de opening van een nieuwe vierde formule. Details hierover zijn niet bekend, zo meldt de website Times Online.

Ook kijkt Gap of de merken Old Navy en Banana Republic levensvatbaar zijn in andere markten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!