Asda neemt virtuele assistent aan

De Britse supermarktketen Asda heeft een nieuw personeelslid in dienst: virtueel assistent Amy. De kersverse werkneemster helpt klanten hun weg te vinden op de website van de retailer.

Ook kan Amy ingetypte vragen begrijpen en is ze verbonden met de doorlopend geüpdate database Amy, ontwikkeld door KMP Digidata, beantwoordt wekelijks ongeveer 22 duizend vragen. Deze online vragen gaan meestal over bezorgingen en het productaanbod.

“Onze klanten zijn zeer tevreden over de service die wij verlenen in onze winkels. Nu breiden we deze service uit naar onze webwinkel”, aldus de marketingmanager van Asda.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!