Misgrijpen ‘kinderen en slechtzienden’ drukt omzet Unilever

Volgens Unilever-advocaat Van Manen grijpen ‘vooral kinderen en slechtzienden’ makkelijk het verkeerde artikel als ze een product van Unilever in hun winkelwagen willen stoppen. Dat kost volgens de advocaat Unilever veel omzet. Albert Heijn-advocaat Jan Brinkhof verwijt Unilever ‘angst voor concurrentie, psychologische oorlogvoering, stemmingmakerij en lafhartig inspelen op onderbuikgevoelens’. “Psychologische oorlogvoering is Unilever wel toevertrouwd, want u probeert onze klanten voortdurend via reclame te programmeren”, aldus de harde bewoordingen van Brinkhof.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!